onsdag 26 november 2008

Utvilad

Känner mig totalt utvilad nu efter en ordentlig sömn. Ryggen känns faktiskt bättre efter kiropraktorbesöket och idag ska jag dit på ett ytterligare besök. Därefter blir det att åka tillbaka till jobbet och kriga vidare inför mätningar som ska göras på torsdag och fredag.

Till frukost fick jag i mig en skål med havregrynsgröt och lättmjölk, kryddat med kanel. Den havregrynsgröten jag köpt är även fiberberikad vilket är bra skit. Havregrynsgröt över lag är faktiskt en riktigt bra "maträtt" som innehåller både kolhydrater som man är van vid att äta vid frukost men också en hel del proteiner. Jag känner mig fortfarande handikappad i den mening att jag inte kan träna ordentligt. Man märker verkligen hur man kommer ur rytm när man är van att träna nästintill varje dag. Känns lite som att man fått ena handen avhuggen och bara kan utföra hälften av det man brukar (lite grovt exempel möjligen).

Just det, John Legend kommer till Sthlm 2 mars vilket är riktigt nice. Ni som inte känner till honom bör lyssna lite på honom, grym stämma och skönt flow i hans musik. Hans texter är väldigt laid back även om dom alltför ofta handlar om hur han är otrogen. Dock lite mindre sånt i senaste skivan och lite mer vanliga kärlekstexter.

Inga kommentarer: