torsdag 13 november 2008

Trasig

Drog i mig en banan efter senaste inlägget och begav mig till Ikea för att köpa lite nya lampor och mattor. Stod där och var allmänt cool då jag kände att en nysning var på gång. Den kom, den såg, den segrade. Efter nysningen gick det en ilning genom ryggen och den var helt fucked. Kunde knappt gå i 10 min, nu är den bättre men jag känner av den fortfarande. Hoppas verkligen på att den är bra tills imorgon.

Till middag fick jag i mig följande:


Du kanske tycker det är likt de senaste två måltiderna men det är en twist, man tar det man hade innan, drar ner på krossade tomaterna, ökar upp med tomatpurén och peston samt skivar ner soltorkade tomater (torra, ej i olivolja) tillsammans med kycklingen och man har gått från en riktigt god kyckling och rårisrätt till en fantastisk. Vatten till som alltid, glöm inte det vatten och bara vatten. Sluta dricka annat crap!

Inga kommentarer: