måndag 17 november 2008

hemma hemma

Äntligen hemma. Har haft huvudvärk halva dagen tills jag kom på att jag behövde få i mig lite extra mat i form av en banan och lunch, då började jag må bättre igen. Så ett tips för alla där ute som läser detta. Ät mat. Om du är hungrig så ät mat. Jag vet själv att detta är svårt när man är inne i en fas där man försöker äta nyttigt och i måttliga mängder. Det är dock viktigt att lyssna på sin kropp så man inte går ner sig totalt pga näringsbrist.

Nu till det jag fått i mig, lunchen blev min grymma köttfärsås och fullkornsspagetti, därefter en clementin och en banan. Nu kom jag precis hem och har dragit i mig en skål med Special K. Något som är ovanligt är följande:

Grej of the day: Vila

Yes, ibland behöver man vila och idag är en sådan dag. Min rygg känns förövrigt väldigt lite bättre så det känns skönt. Hemsidan var det också, den är på gång dock sakta men säkert. Har inga tidsramar att gå efter just nu men hoppas på att kunna börja bygga den relativt snart.

Inga kommentarer: