söndag 2 november 2008

Bakis

Superman has found cryptonite.
Det var väldigt nära till klubben igår, så nära att efter en drink där så beslöt jag och min vapendragare oss för att ta en stämpel och gå upp till lägenheten igen där vi drog i oss en flaska Dopff Brut samt en del tequila... Eller rättare sagt, vi drack tills vi genom fönstret såg att kön var lagom lång och då gled vi ner igen. Jag har kommit på magiska ingridienserna för att inte bli "total fuck up"- bakis, även kallat "tumören i hjärnan"-bakis. Det som krävs är följande:



Yes, en fet jävla kebab plus två ordentliga glas vatten. Det är inte fitness någonstans men det är en grymt god och bra bakisdödare. Till frukost ska det nu bli det klassiska + lättmjölk. Riktigt bra grejer och sjukt gott.


Idag ska jag inte komma med nån moralpredikan då varken alkohol eller min sköna sena middag riktigt går i linje med mina teorier. Däremot så kommer det bli någon aktivitet senare under dagen.

Inga kommentarer: