måndag 24 november 2008

Long day

Ännu en lång dag utan uppdateringar under gångna dagen. Men vi börjar från början.
Havregrynsgröt, Breakfast for champions (kanel och lättmjölk till)

Jag vet att den ser lite skum ut, anledningen till det är att den sprängdes i micron.
Var hos kiropraktorn idag också, han klämde och kände och ställde någon diagnos och knäckte till nåt dessutom. Vet inte riktigt om jag kan känna om det blivit bättre dock. Ska tillbaka på onsdag och göra nån elektronisk undersökning av nåt slag och få en till behandling. Får se hur det går efter det.

Till lunch på jobbet år jag samma som igår, köttfärsås och fullkornscouscous med sallad. Innan lunchen hann jag dock med lite träning på jobbet.

Grej of the day: 40 min motioncykel

Tog det ganska lugnt på cykeln då jag inte ville förstöra något mer än det som redan är trasigt i ryggen. Vid 15 tiden fick jag i mig ett päron och en apelsin och nu när jag kom hem drog jag i mig en skål med Kelloggs Special K och en banan. Kommer att laga till en sjukt god middag snart och då återkommer jag.

Ikväll blir det att sova hyfsat tidigt, ska upp kl 4 på morgonen och bege mig mot oljelandet i väst.

Inga kommentarer: