söndag 16 november 2008

Chillout

Blev en lunch med min sista portion av chili con carnen idag efter träning

Grej of the day: 60 min promenad

Har även lyckats söka massa jobb idag. Jag har mitt erbjudande från Norge men det skadar aldrig att hålla ögonen öppna. Företaget ska ordna en resa till oss över en weekend för att få en känsla för staden, arbetsplatsen osv. Vet inte när det blir av men ganska snart. Utifrån det så får jag ta ett beslut. Har lyckats få mig lite mellanmål i form av en skål med Kelloggs Special K samt att jag smakade en bit av min kombos bröd från Norrland som han kallar brunbullar. Riktigt riktigt gott. Självklart så var jag tvungen att sätta mig ner och räkna ut i detalj hur mycket energi en bit av brödet resulterade i och svaret blev 91kcal. Inte så jättefarligt när en skål med mina flingor ligger på omkring 300kcal.

Även knåpat vidare på mitt hemside koncept. Jag tror och hoppas att det kommer bli populärt men vi får se. Ska ta en diskussion med min webkille och se vad vi kan komma fram till. Ikväll ser det ut att bli bio, inte spikat än dock.

Peace out

Inga kommentarer: