måndag 3 november 2008

morgon morgon

Vaknade och jag är fortfarande förkyld. Inte bra alls. Jag får nog ta och vila idag när jag kommer hem från jobbet. Imorgon måste jag dock vara frisk för då ska jag åka till Uppsala, inte världens roligaste anledning att åka dock.
Till frukost blev det som vanligt lättmjölk och Special K Red berries.

Lite feedback på det jag skrev igår om socker. Ni kan inte och då menar jag INTE äta lightprodukter som inte innehåller naturligt socker och känna er sjukt nöjda. Såg ni vad jag skrev? Inte lightprodukter även om det står att det inte innehåller några kalorier. Sånt crap skapar bara massa andra problem, dessutom kan inte kroppen göra sig av med ämnet så vetenskapen idag vet inte riktigt hur det påverkar oss. Jag har själv tidigare druckit sjukt mycket cola light och varit nöjd med det men jag är den första att erkänna att jag var en retard när jag gjorde detta. Sen är det självklart väldigt svårt att enbart få i sig helt naturliga hel fabrikat men man kan göra sitt bästa i att minimera intaget av skumma halvfabrikat, socker OCH light produkter. Over and out.

Inga kommentarer: