torsdag 6 november 2008

Norway has called.

Nu ringde dom från Norge igen. De bad om ursäkt för att de tar sin tid vilket är fullt förståeligt när det handlar om ett så pass stort företag.
Hursomhelst så skulle de skicka ett erbjudande ikväll eller imorgon via email. Här ska arbetsuppgifter vara specade samt löneanbud. Skulle ljuga om jag sa att jag inte är grymt nyfiken på vad de har tänkt sig.
Har även lyckats aktivera mig idag redan vid lunch då jag är ledig från exjobbet veckan ut nu.

Grej of the day:
40 min motionscykel
3x50 situps

Fick även i mig en lunch, stekt oxfilé med ris och sallad. Fick även på riktigt stark barbecue sås som inte är så farligt onyttig. Dessutom handlar det om så små mängder också. Det är något som kan betänkas om jag missat det tidigare.
Självklart är det svårt att hålla sigfrån alla sina gamla begär men om man nu ska gå tillbaka och äta nåt man inte borde så försök att få i dig minimalt av det, helst inget självklart.

Inga kommentarer: