fredag 7 november 2008

6 veckor passerade

Det är isdjävla kallt ute i Uppsala nuförtiden. Hade tänkt dra ut på promenad men det var inte snack om saken, jag skulle ha dött inom loppet av 30 min.
Istället blev det följande.

Grej of the day:
30 min motioncykel
3x20 pushups
3x20 back extensions
3x15 shoulder pushups

Fick i mig en clementin mellan lunch o middag och till middag blev det samma köttfärsås och spagetti som jag åt till lunch.
Norge har inte hört av sig heller, riktigt skumt att dom ringer och säger att dom ska maila men sedan inte gör det. Riktigt dåligt från deras sida.

Kommer uppdatering på formen som vanligt på fredagar. Vet inte hur stor skillnad det har blivit senaste 2 veckorna men det känns bättre i kroppen. Inser att första veckorna självklart ger snabbast synliga resultat men jag har inga planer på att ge upp. Det är bara att kriga vidare mot fitness.


Kan nämna att alla bilder är tagna tidigt på morgonen och alltså inte direkt efter någon aktivitet.

Inga kommentarer: