måndag 3 november 2008

snart frisk

Sådär. Efter lite ultimatum så tror jag att det ska ordna sig med hyresgästen. Tycker fortfarande att det är sjukt att han inte kunnat läsa villkoren.

Grej of the day: 45 min promenad

Det ska nämnas att i denna promenad ingick även en sväng till ica och handlande. Anledningen till den ganska lugna aktiviteten är helt enkelt att jag inte är 100% frisk. Mår mycket bättre än igår men en ordentlig 10 timmars sömn inatt så ska jag nog vara all good to go imorgon.
Fick precis i mig rostbiffsalladen, jävligt gott och enkelt att styra upp. Lyxade till det lite med ceasardressing på middagens då jag inte hade något alls på lunchen.

Imorgon blir det tåg till Uppsala då min kusins begravning äger rum. Oftast är jag väldigt glad när jag är och hälsar på familj och släkt men detta är verkligen inte kul någonstans. Jag har inte ens några ord för att beskriva det jag känner.

Inga kommentarer: