fredag 23 januari 2009

08.00

Vilken dag igår alltså. Drog till gymet och körde ett grymt benpass. Kunde knappt stå efteråt vilket faktiskt kändes jävligt skönt. Efter det ställde jag upp och drog till polaren till hans garage. Ett riktigt kallt garage på ca 9.5 grader, jag hade klätt på mig ordentligt men dessvärre är min kropp inte gjord för kyla så jag frös. Ordentligt.

Vi var i garaget i en sisådär 8 timmar och fixade och pulade. Redan då var jag helt säker på att jag idag skulle vakna upp totalt förkyld och allmänt sjuk. Ska jag vara ärlig så är jag positivt överraskad av att jag enbart har lite ont i halsen och är lite täppt i näsan. Ja jag har blivit sjuk men med lite tur och omhändertagande så borde jag vara fullt frisk ikväll tycker jag!

Idag är det vilodag på schemat och det passar bra då jag kommer spendera en stor del av dagen på att sitta på ett tåg upp til Sthlm. Kommer nog spendera dagen i Sthlm och dra vidare mot Uppsala därefter för att hälsa på familjen. Jag tror mamma kommer bli sjukt glad för mig överraskningsvisit i Uppsala.

Nu är det fruksot, sen lite packning och därefter drar jag iväg mot nya äventyr i Estocolmo.

Inga kommentarer: