söndag 4 januari 2009

Screw you guys, I'm going home

Fast inte hem utan på promenad. jag ska trotsa vinterkylan och ta mig ut på en promenad. Är jag inte hemma inom 90 minuter så ring ambulansen, säg att jag befinner mig på gångvägen mellan Lövstalöt och Bälinge. Dom känner igen mig som den ihoprullade bollen.

För övrigt har jag kommit på att denna nya trend med världens största glasögon från trettonhundra före kriget inte är snyggt. Inte alls.

Just det, lite update på formen också... som tidigare inga större skillnader, inte som jag ser iallfall. Tanken är att jag ska börja lägga på mig ett par kg muskler nu fram till och med februari-mars för att sedan börja förbereda mig inför sommaren.

3 kommentarer:

Kstin sa...

Eftersom du inte svarat så testar jag att skriva här. Kopierar mitt inlägg:

Förresten så upptäcker jag nu att du snott min bild... Har ändrat på min matblogg och märkt mina bilder. E så pass rutinerad att jag borde tänkt på det för länge sedan... (men man kan ju inte va bäst på allt ;) )

Ja, iaf så vore det bra om du antingen tog bort bilden eller bytte ut den mot den jag har på bloggen nu. Jag har trotsa allt copyright på dem.

Globetrotter sa...

Vilken bild syftar du på? Inte den med fiberbullarna hoppas jag för den bilden har jag tagit själv med min mobilkamera direkt efter att bullarna kom ut ur ugnen.
Ska du anklaga någon för copyright stöld så får du nog titta lite nogrannare fröken.

Kstin sa...

Ha ha ha!!
Nu ser jag =)
Klantigt av mig... =)
sorry...