tisdag 6 januari 2009

Nu kör vi!

Idag ska vara en produktiv dag.

- Gymet öppnar kl 11. Jag ska försöka vara där då och köra mitt pass.

- Börjar bli dags för ett nytt brödbakande idag tillsammans med lite god mat vilket gör att jag måste ta mig till Ica och fixa allt jag behöver.

- Ska även ta och cykla på motionscykeln i 40 min. Det gör jag nog här hemma medan jag kollar på Tv. Skönare än på gymet.

- Bio, det var så jävla länge sen så det måste styras upp idag

Imorse när jag vaknade kände jag mig extra pigg och i form. Ibland känns det bara så, det flyter liksom. Så jag tog en bild på formen även om det inte gått en vecka sen sist.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Vaddå vischan?
Tranås har ganska många affärer, caféer restauranger. (Ca 30 000 inv) så så himlans litet är det inte! :P
(Och jag vet varför vi har röd dag idag, men jag är ateist rakt igenom så jag bryr mig inte!)

Globetrotter sa...

haha.. om affärerna är stängda så är det väl vishan ;) (ta det inte så kort fröken, skojar lite med dig)