onsdag 21 januari 2009

yup yup

Precis vaknat. Känner mig pigg som fan men enda problemet är att min käre kombo och exjobbspartner in crime inte är hemma. Han är försvunnen under natten men borde dyka upp snart, hoppas jag iallfall.

Idag blir ännu en dag med jobbande hemifrån. Gårdagen gick väl sisådär då det inte blev så otroligt mycket gjort men idag ska jag ta mig igenom ett par rapporter som kanske kan ge mig lite nya infallsvinklar på vårat problem.

Jag måste lista ut hur jag ska ta mig till gymet idag också. Eftersom jag gymar på jobbet och jag inte ska dit idag så blir det klurigt. Funderar på att bara ta ett random gym och provträna här i Helsingborg. Eller så tar jag en promenad, det var längesen jag körde promenaderna som träningspass. Jag kommer att börja med det mer och mer desto närmare sommaren jag kommer. Jag känner att om jag börjar ta promenader 2-4 ggr i veckan i kombination med min övriga träning så kommer jag ligga på alldeles för mycket träning under veckan. Nackdelen med det är att för mycket träning gör att jag kommer tappa suget och det är inget jag siktar på.

Inga kommentarer: