lördag 24 januari 2009

film"tips"

Just det, såg en film igår kväll P.S I love you. Den var helt okej, jag tror att jag hade för höga förhoppningar eftersom varenda människa på planeten pratar varmt om den. Men den va ok som sagt, lite väl förutsägbar men annars bra. Som tur var fanns det annat med kvällen som var var bättre, ja förutom tårtan jag nämnde i förra inlägget så klart även fast den var sjukt god. Jag borde rekommendera den eftersom det är en sån köpetårta man kan handla på Ica men jag tänker inte göra det för att ni kommer bli beroende, gå upp 97 kg, sluta gå ut, bli isolerade i hemmet och rätt vad det är så är ni med i René Nybergs program om generation Fett och får frågor som "så du menar att en tårta var starten på att du numer väger 457kg och inte har gått ur sängen på 11 år ?"

1 kommentar:

Anonym sa...

svar: ibland räcker det med att bara sev