lördag 3 januari 2009

vilken dag är det?

Nu känns det som jag har varit ledig länge nog. Det vet man när man inte längre har någon som helst koll på vilken veckodag det är. Varje dag är helt fri, jag gör precis vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. Idag inträffade det, jag satt o fundera i 3 minuter innan jag kom på att det var lördag.

Jag ska vara ledig i ytterligare 8 dagar vilket i och för sig är väldigt skönt just på grund av friheten. Men det känns samtidigt som att det ska vara kul att komma in i det dagliga flowet med examensarbetet och allt runtomkring med stress, press och bekymmer. Det är en del av livet och på något konstigt sätt så känns det att man verkligen lever när man hela tiden har bollar i luften. Jag är iallfall sån. Även fast jag är helt ledig sitter jag och fipplar med massor av grejer för att hålla mig igång.

En tråkig grej är dock att min hemsidas framfart inte går särskilt bra. Min webdesigner har gått under jorden innan han ens hann börja och jag har efter mycket sökning hittat väldigt många bra hemsidor med precis de tjänster/funktioner jag har haft i åtanke. Men vi får se hur det blir med det efter all julledighet, man ska aldrig säga aldrig.

Fick precis i mig middag, eller det var nog en konstig middag men ändå. Tryckte i mig 3 kokta ägg samt ett ägg utan äggulan. Till detta 3 brunbullar, lite gurka, tomat och ett par oliver samt en skiva med brieost. Rätt gott faktiskt med plocktallrik även om det är en väldigt ovanlig "rätt".

Inga kommentarer: