lördag 3 januari 2009

Designändring

Så, nu har jag fixat lite med designen på bloggen. Lyckats få till 3 kolumner samt även en logo som rubrik.
I högra spalten finns det info om mig, användbara inlägg i form av träningsvideos, recept, träningschema osv. I den vänstra spalten är det tänkt att jag ska redovisa vad jag tränat varje vecka, dvs om det har skett några ändringar mot det schemat som jag följer pga av sjukdom, extra vila osv.

Dagens måltider följer nedan

Frukost: Fiberberikad havregrynsgröt med lättmjölk + 2 fiberbullar med lite philadelphia light
Lunch: Fullkornspasta med köttfärsås och sallad
Mellanmål: Osötad müsli med lättfil + 1 fiberbulle + en liten näve russin och nötter
Middag: Plocktallrik med diverse (se tidigare inlägg) + 3 fiberbullar
Mellanmål: Osötad müsli med lättfil + ett par torkade plommon

I min nya modebloggsanda (som ska göra mig liga förmögen som blondinbella) lägger jag upp dagens outfit som egentligen inte är så mycket till outfit mer än en t-shirt från Jack & Jones, ett par Diesel jeans och vita Fred Perry sneakers.


Måste bli bättre på det här med modebilderna känner jag ganska spontant även om det inte är det primära för bloggen.

Inga kommentarer: