söndag 4 januari 2009

Kväll åter igen

Ännu en dag över. Nästan iallfall

Grej of the day 2:

Styrketräning
3 övningar vardera 3 set Rygg
3 övningar vardera 3 set Biceps
3 övningar vardera 3 set Mage

Videoklipp över passet kommer komma imorgon då jag inte riktigt fick med allt material jag behövde. Kommer även förhoppningsvis dyka upp en film på morgondagens pass också.

Dagens mat

Frukost: Fiberberikad havregrynsgröt med lättmjölk + 2 fiberbullar
Lunch: Köttfärsbiffar med ugnstekta potatiskivor samt sallad
Mellanmål: Osötad müsli med lättfil + 1 fiberbulle
Middag: Köttfärsbiffar med ugnstekta potatiskivor samt sallad
Mellanmål: 4 brunbulleskivor med philadephia light med ett glas lättmjölk


Just det, mina fiberbullar tog slut idag. Hela familjen har rensat. Jag bakade dock mina otroligt goda brunbullar nu ikväll. För recept hittar ni under rubriken här till höger på bloggen.


3 kommentarer:

Marica sa...

Halloj!

Tittade lite på din "dagens meny", vad har du för mål med din kost och din träning? Sorry har inte läst dina äldre inlägg men är det så att ditt utgångsläge är övervikt eller är det så att ditt utgångsläge är vältränad i behov av deff?

Globetrotter sa...

Mitt mål är att må bra, ha kul och njuta av livet. Jag började blogga då jag ville ner i vikt. Nu ska jag väl upp nåt kg eller två i vikt fram till och med mars och sen se till deffa ner mig till sommaren. How come?

Anonym sa...

spännande att läsa : )