måndag 12 januari 2009

ny revolution

Dåså.. första dagen på exjobbet efter julledigheterna
Har varit en lång dag och jag satte mig precis ned efter att ha ätit middag. Revolution vad gäller matbiten då jag åt fisk för första gång.
Det blev Ica's tonfisk i sataysås, dvs en sån liten måltidsburk tillsammans med fullkornscouscous och lite sallad. Det smakade helt ok. Måste bara få ur fisktänkandet ur hjärnan. Av någon anledning får jag en levande sprattlande fisk i huvudet som är slemmig och allmänt nasty när jag tänker/äter fisk. Men idag gick det faktiskt bättre än någonsin då jag åt en hel portion.

Nu ska jag krossa polaren på nintendo wii. Sen blir det nog sömn, är en dag imorgon också. Känns faktiskt som att jag inte kommer uppdatera lika ofta som när jag var i Uppsala och ledig. Men en gång om dagen ska jag försöka mig på.

Inga kommentarer: