fredag 16 januari 2009

Svenljunga

Så jävla tung dag på jobbet, alla framsteg igår slogs till spillror av dagens vägg som vi stötte på. Men det är bara att kriga på, hackar jag på väggen tillräkligt så måste det bli ett hål. Aldrig ge upp! Aldrig!

Körde ett riktigt skönt pass idag på gymet, precis enligt schemat blev det crossfit. Ska redigera en film och slänga upp senare ikväll. Just nu ska jag på nya äventyr, dvs köra land och rike runt. Idag drar jag till Falkenberg och därefter Svenljunga, fråga mig inte vad jag ska dit och göra för jag vet knappt själv men jag kommer nog tillbaka till kvällen och drar ut på härjeri här i stan. Har fått recept på ett riktigt riktigt gott bröd som jag tänkte baka idag men jag får ställa upp och dra iväg istället. Kommer garantera fixa brödet imorgon dock.

Kom och tänka på att tiden går så snabbt när man har en deadline att passa. Var samma sak inför tentor i skolan, så fort en tenta närmade sig. Hursomhelst nu blir det biltur.

Inga kommentarer: