onsdag 7 januari 2009

Guitar Hero

Jag fick köra bilen till Stockholm. Trött? Svar Ja.
Satt i princip hela dagen med kompisen och styrde upp uppgiften, eller ja större delen av den iallfall. Åkte och plockade upp brorsan och begav mig hem igen. Fick ett sms om att mitt Guitar Hero hade kommit så det hämtade vi upp på vägen innan vi landade hemma i Uppsala.
Jag var så sjukt trött på vägen hem alltså, nästan så jag tog småtupplurar på en halvsekund när det blev köbildning ut ur stan i Sthlm.

Till lunch var jag och kompisen på Palmyra, ni som bor i Sthlm vet nog vad detta är. Med stor sannolikhet så är det stans mest generösa kebaberia vad gäller portionstorlek. Jag åt dock kyckling med ris vilket bör var en sisådär 12 ggr bättre än kebaben med pommes. Däremot så valde vi take-away så jag åt inte upp hela portionen utan fick med mig hälften till Uppsala. Så nu har mama nafsat i sig en del av det som var kvar och jag ska se om jag kan gå in och avsluta det sista nu till middag.

Kompisen bjöd på en andra frukost dessutom som innehåll gröt, ägg, knäckebröd och juice. Rätt lyxigt mot mina vanliga frukostar. Fast hon tyckte nog jag var lite halvmongo som varken ville ha kaviar, smör eller ost på mitt knäckebröd. Natural is the shit!

Så jävla kul spel. När jag var på stan och frågade i en Game butik sa hon att det var kul att spela på förfester/efterfester och liknande men mindre kul att spela själv. Hon hade noll koll, har stått i 2 timmar och spelat nu och slutade bara för att jag fick ont i fingrarna.
Har dock en till gitarr så senare ikväll så ska jag piska resten av familjen genom mina skills på gitarren.

Inga kommentarer: