onsdag 21 januari 2009

okunskap

Jag har insett att gemene man faktiskt inte har någon som helst koll på det här med näringsinnehåll och vad som är bra och dåligt. Jag var och hälsade på en kompis som ville gå ned i vikt och det visade sig att hon inte visste något om något. Men det är bra, intressant att se att man faktiskt kan lära ut så mycket. Ibland blir man "fartblind" och glömmer bort att alla inte är intresserade och har kunskap inom just det man själv har.

Blev som sagt vilodag idag, men inte en sån dag där jag njuter av dagen. Mer att jag bara försöker få huvudvärken att släppa. Jag har proppat i mig energi under dagen så imorgon måste jag vakna helt utvilad och utan någon värk om inte herr Murphy har något att säga till. Inte för att jag är orolig, jag är en envis krigare "and Murphy ain't got shit on me!"

Har funderat lite och Hon är faktiskt jävligt rolig och charmig. Bra vet jag inte än dock... men det ska jag ta reda på.

Inga kommentarer: