tisdag 13 januari 2009

Back on track.

Nu mår jag bättre igen. Måste ha varit flytten eller något, jävligt skum känsla hursomhelst.
Precis varit på gymet nu och kört. Kändes skönt. Ska ställa mig och laga lite middag nu och efter det är det bara att ta det lugnt i väntan på en ny dag.

Just det, åkte tvärs över Sverige idag från Helsingborg till ett ställe som heter Ronneby på östkusten. Jävla tradigt att sitta i bil så många timmar så tätt inpå att ha åkt ner till Skåne men jag blev tvungen att ställa upp som sällskap för kompisen.

Grej of the day

Styrketräning
3 övningar vardera 3 set Bröst
3 övningar vardera 3 set Triceps
3 övningar vardera 3 set Axlar

Exempel på ett sådant pass ses här.

Jag börjar fundera på att ta mig an en lärljunge, dvs agera som coach för någon som vill komma i bättre form mentalt och fysisk. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas hitta någon i Helsingborg. Om någon läsare där ute känner någon som helt enkelt är trött på sitt sätt att äta/träna/inte träna så hör av er till mig.

Jag ska även själv testa på en ny grej, nämligen Herbalife's produkter. Jag är egentligen för att köra allt så naturligt som det bara går men jag är även samtidigt nyfiken på den här grejen. Det består av bars som kan tas som mellanmål, proteinpulver samt även pulver som man kan göra en shake av som kan bytas ut mot en måltid. Utöver det så är det ett gäng vitaminer och liknande som ingår också. Mest är det för att jag ska slippa tänka på att laga mat när jag har bråttom. Vid långa dagar på jobbet t.ex. så kan jag slänga i mig en shake eller ta en proteinshake direkt efter träningen så slipper jag ha jättebråttom och bli stressad för att laga middag så fort jag klivit in genom dörren.
Jag tänkte helt enkelt testa det och se hur jag reagerar på det. Provar i en månad till att börja med och utvärderar därefter.

Inga kommentarer: