tisdag 20 januari 2009

Glad

Riktigt bra morgon. Eller bra och bra, jag har varit vaken rätt länge. Jag blir sån när jag är lite glad. När det hänt något bra. Ligger i sängen och tittar upp i taket och skrattar lite för mig själv. Sån blir jag.

Hursomhelst så drar jag iväg till jobbet strax, handledaren är uppe i Norrland och kör vintertester så det är ingen idé att sitta där och kriga på när det ändå inte finns någon hjälp att få. Så jag ska ta med mig allt hem och arbeta hemifrån. Men ett gympass ska jag hinna med på morgonkvisten där borta innan jag åker hem igen.

Nu har flera personer frågat mig om jag kan hjälpa dom att gå ned i vikt och det tycker jag är jättekul! Jag kom dock på mig själv att det är ganska tidskrävande att hålla koll och personligen anpassa träning och kostprogram åt flera personer samtidigt. Speciellt när man gör det på sin fritid och det är helt obetalt. Men det är lugnt, än så länge har jag inga planer på att tjäna pengar på det här. Nu ska jag bara ta fram en metod som är allmänt anpassningsbar och sen är det Rock n' Roll.

Inga kommentarer: