lördag 31 januari 2009

snart så...

Nu är det nästan så att jag är frisk. Ett par dagar till så kan jag köra igång igen sen. Hostar och är allmänt fucked än men jag känner att det är på gång nu.

Även om jag fysiskt mår skit på grund av sjukdomden så mår jag psykiskt riktigt riktigt bra. Anledningen till det heter Sara. En riktigt underbar tjej som jag lyckats träffa och charma.

Jag skrev för några veckor sen att jag borde träffa en tjej lite skämtsamt. Det jag inte visste då att jag faktiskt skulle träffa någon och falla helt totalt. Speciellt när "jag" och "falla" inte har gått hand i hand på många år. Oftast har jag träffat folk och haft ett intresse som varat i ungefär 2 dagar och därefter varit totalt ointresserad. Men den här gången är det helt annorlunda, jag mår sjukt bra och är grymt glad över hela grejen.