lördag 17 januari 2009

Festrecept?

Ikväll är det som det kanske kan antas fest. Jag tänkte härmed guida till den ultimata förfesten. Själva huvudfesten samt efterfesten överlåter jag till er själv att luska fram bästa recept för.

Till din förfest behöver du musik, denna hittar du i din radio, i din cd-spelare, i din TV, i din mobil, genom dina stämband eller genom att öppna fönstret och inse att du bor 5 meter ifrån en av stans största nattklubbar. Check.

Du behöver entertainment, här rekommenderas Guitar hero. Riktigt riktigt kul, speciellt med två gitarrer och "battle mode". Har du inte spelet så införskaffa det. Har du inte råd eller ingen TV så skaffa en kompis som har det. Har du inga vänner så skaffa dig sådana eller kom och spela hos mig. Jag spelar dock på "easy" just nu så behärskar du en högre nivå av skills så är du inte välkommen hit. Tills jag skaffat bättre skills, då kan du komma och bli piskad


Ovan ser ni en riktigt duktig Globetrotter äga på nämnda spel. Folk har frågat mig varför jag har huvudlösa bilder när jag visar mig själv på videoklippen samt att många redan vet vem jag är. Svaret är att jag inte vet. Varför brinner inte stålmannens kläder när han flyger genom eld? Varför är Greven känd? Varför är jag inte gift med Heidi Klum? Ja ni förstår, vissa frågor har inga bra svar. Det bara är så.

Sist men inte minst på er förfest behöver ni Måltidsdryck. Måltidsdryck då ni bör äta något till er dricka för att kunna vakna fina, fräscha och sexiga imorgon och kunna träna. Glöm inte bort det, Imorgon är en dag också och man dricker inte för att bli full och odräglig samt slå världsrekord i bakfylla. Du gör det antingen för att du är lite småstel och behöver slappna av och bli social för det motsatta könet, eller så är det en social grej och du vill inte känna dig utanför bland dina vänner, eller så tycker du det är gott och du blir lite varm o skön i kroppen. Oavsett vad så gör det med måtta.

Personligen så äter jag följande.


Det kanske ser ut som vanliga körsbär men de har faktiskt legat i en tequila flaska under ett par månader tillsammans med kanel och lite andra goda kryddor. Tanken var att jag skulle få en ny god dricka men jag insåg att själva vätskan i flaskan smakar glögg och all alkohol istället har sugits in i körsbären. Så här slår jag två flugor i en smäll, dricka och drink-tilltugg i ett. Very nice.

Nu vidare mot festen. Peace out.

Inga kommentarer: