torsdag 25 december 2008

Bra start!

Bra start efter julafton. Vaknade upp kl 9 imorse och drog ut på en vandringstur.

Grej of the day: 50 min promenad

Nu börjar det bli riktigt riktigt kallt. Så kallt att jag måste uppgradera mina fingervantar till ett par ordentligare grövre handskar tror jag. Resten av kroppen håller sig relativt varm med alla olika lager av kläder som jag kastar på mig. Jag borde även se över mina skor känner jag. Gå runt i vita sneakers känns inte helrätt på mina promenader längre.


Just ja, jag sa aldrig vad som gömde sig i mina julklappar som jag fick.
Av brorsan fick jag ett roulette-shotbord. Dvs ett litet mini-roulettebord med tillhörande shotglas. Hamnar kulan på ditt glas nummer så är det bara att ta en shot. Tror det kan vara riktigt populärt på förfester.


Mamma och pappa gav mig en parfym och mitt kära Nintendo Wii. Bästa julklappen på 10 år säkert! Sen fick jag lite annat också, strumpor bland annat och tomtemormor kom med 1 trisslott och 500kr. Tyvärr blev jag inte miljonär på trissen men tack mormor!


Till mig själv gav jag ett underställ, jävligt bra present måste jag faktiskt medge för kalla promenader ute i naturen. Dessutom gav jag mig något jag i princip aldrig haft, mjukisbyxor. Jag har alltid glidit runt i antingen shorts eller såna mer vindbyxematerialliknande långbyxor hemma. Kände att det var dags för ett par mjukisbyxor

Inga kommentarer: