lördag 6 december 2008

Tidig morgon..

Bra karaktär, tror att min kropp är i rätt bra balans när jag kan vakna kl 8 på en lördagmorgon helt självmant och totalt utvilad.
Se över "quote of the day" idag, tycker att den är riktigt bra och följer man den finns det bara ett slut och det är Success!

Jag har även funderat lite på mina helger, tror att jag måste hitta något mer givande att göra under helgen samtidigt som det kan generera lite pengar också. Hade det varit sommar hade valet varit enkelt, jag hade dragit igång ett sommarträningsläger för barn med fotboll, brännboll, tennis och allt sånt. Jag saknar det lite faktiskt, jag har spelat tennis i hela mitt "yngre liv" och varit ledare på en hel drös såna träningsläger inom tennisen. Jag får se om jag kan komma på något liknande fastän det är mörkt och kallt ute. Om du som läsare har någon idé så tveka inte att tipsa!

Inga kommentarer: