söndag 28 december 2008

Nya spel

Nintendo Wii är riktigt kul, även om jag bara har det medföljande spelet Wii sports. Men det blir det snart ändring på. Har beställt Guitar hero 3 med 2 medföljande gitarrer.
Efter att ha beställt det spelet fick jag mersmak och beställde "ett par" till. Mer exakt 18 st spel.. Wohaa.. Nu kommer jag inte ha en tråkig stund längre när jag sitter hemma och gör nada.

Har lyckats baka lite bröd igen idag och ska iväg och träna om ett par timmar. Jag funderar på om jag ska ta mig ned på stan och kika lite på mellandagsrean. Enda nackdelen är att det är som ett upplopp där nere med allt folk. Sen är det bara crap grejer som är på rea så det slutar med att man köper grejer för ordinarie pris, bara att man fått trängats och bli halvsur på hela situationen. Imorgon är det måndag och en halvåterträff med gänget från KTH, även om vi fortfarande gör våra exjobb så är det på olika håll så det blir kul att träffas och även hitta på nåt!

Helt sjukt förövrigt vad sista minuten resor har blivit dyra, typiskt att alla vill åka bort från kylan när jag vill bort. Alternativet är ju att åka på en kryssning och låtsas som man är ute på de sju haven samtidigt som man tar en stund i det cancerframkallande solariet. Känns måttligt aktuellt.

Inga kommentarer: