söndag 28 december 2008

Träningsschema

Såhär ser mitt träningschema ut den kommande tiden.

Löpande schema

Dag 1:
Styrketräning: 3xRygg, 3xBiceps, 3xMage
Dag 2:
Styrketräning: 3xBröst, 3xTriceps, 3xAxlar
Dag 3:
Styrketräning: 9xBen
Dag 4:
Vila
Dag 5:
Högintensivt Crossfit pass
Dag 6:
Högintensivt Crossfit pass
Dag 7:
Högintensivt Crossfit pass
Dag 8:
Vila

Börja därefter om på dag 1.
Om ett pass missas är det bara att börja därifrån man var sist och fortsätta köra på. Behöver man vila ett par dagar extra så samma sak där, bara starta från där man slutade sist.

Det ska nämnas att denna typ av träning numer är mer inriktad mot styrketräning då jag känner att jag blivit tillräkligt smal. Jag ska fortfarande inte bli alltför muskulös enligt plan men ändå få lite mer definierade muskler. Vi får se om jag ändrar detta schema efter ett tag beroende på mina resultat.

Inga kommentarer: