torsdag 18 december 2008

Frukost!

Fiberberikad havregrynsgröt med lättmjölk + 2 skivor av mitt hemmabakade bröd


Nu börjar även julen närma sig. Imorgon kommer jag att bege mig hemåt mot Uppsala, kan inte beskriva hur skönt det ska bli att komma hem och träffa familjen och vänner där uppe. Om det inte framgått tidigare så är jag en stark förespråkare av att försöka höja motivationen för att träning, kosthållning och livet i allmänhet ska flyta på bättre och jag kan inte tänka mig något bättre just nu än att få komma hem och umgås med nära och kära. Dessutom så ska jag och brorsan iväg och hårdträna tillsammans vilket ska bli kul som fan. Han har tydligen skött träningen riktigt dåligt så det blir att fixa till det.

Nu ska jag iväg till jobbet och kriga vidare med mina matematiska modeller och simuleringar... wohaa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

fan va kul :D hälsa Gevik :D

Globetrotter sa...

will do!