lördag 27 december 2008

träning

Lyckades få träningen gjord lite tidigt idag

Grej of the day

Styrketräning
3 övningar med vardera 3 set Bröst
3 övningar med vardera 3 set Triceps
3 övningar med vardera 3 set Axlar

Så jävla sjukt skön känsla när det bara brinner i musklerna på de sista 1-2 repetitionerna av varje set. Sen ska vi inte ens prata om pumpen man har i musklerna 10-20 minuter efter själva passet. Man går omkring och känner sig som mini-Hulken (i mitt fall).

Ska sätta mig ned idag och lägga upp ett ordentligt träningsprogram där jag ska varva högintensiv styrketräning med klassisk styrketräning samt rena konditions och fettförbränningspass. Tror det kan bli riktigt bra faktiskt. Just fan, jag skulle lätta upp stämningen på bloggen med lite bilder från gymet idag men det glömde jag bort. Var för övrigt mer ungt folk där idag... Faktiskt en tjej som var lite söt till och med, lite synd att hon inte körde samma muskelgrupper som mig. Kändes lite väl mobbat att bryta mitt träningschema för att "råka" köra på samma maskiner som henne och därigenom charma henne som hon aldrig blivit charmad förr.

Inga kommentarer: