onsdag 24 december 2008

Slut på jul

Snart är julafton slut ännu en gång. Haft en riktigt trevlig dag med familjen, god mat och en hel del onyttigheter för att vara jag och nu kikade jag precis på filmen Madagaskar 2. Bra film faktiskt, måste påminna mig själv om att se mer animerat då jag tycker det är rätt bra oftast.
Maten då... this is it for the day so far

Frukost: fiberberikad havregrynsgröt med mellanmjölk + ½ rågfiberfralla
Mellanmål: ½ rågfiberfralla + ½ portion osötad müsli med lättfil
Lunch: Pennepasta i tomatsås med parmaskinka med sallad
Mellanmål: ½ portion osötad müsli med lättfil + 2 pepparkakor + 1 chockladcocostopp + 2 dl glögg med russin och mandlar
Middag: Kycklingfilé i tomatsås med pennepasta och pesto samt wokade grönsaker
Mellanmål: 1 armenisk fyrkantig bakelse (säkert jätteonyttig) + 1 After eight


Träningen har legat på total vila idag förutom en hel del Wii sports spelande. Beroendeframkallande det där spelet, tydligen även för farsan och brorsan.

Känner mig fortfarande krasslig i halsen, hoppas att jag vaknar upp pigg som aldrig förr imorgon dock!

Inga kommentarer: