torsdag 4 december 2008

Kvällen är här

Dagen är näst intill över. Jag håller mig hyfsat kort idag, maten följer här.

Frukost: Fiberberikad havregrynsgröt + 2 clementiner
Mellanmål: 1 clementin
Lunch: Köttfärsås med fullkornspagetti och sallad
Mellanmål: 1 clementin + 1 banan
Middag: Köttfärsbiffar med fullkornscouscous och kokta grönsaker

Kan tillägga att koka grönsaker som man i vanliga fall wokar faktiskt är riktigt gott, bara som ett tips. Vidare till träningen då.

Grej of the day: 60 min promenad

Det blev dock inte den vanligaste promenadrundan då jag och kompisen först gick till centralstationen där han skulle fixa bilder ur en sån fotoautomat. Det tog ca 15 min och jag försökte under tiden att hålla relativt hög puls genom att promenara runt på centralstationen, såg säkert ut som en tvättäkta retard när jag gick upp och ner i varenda trappa som existerade på stället flertalet gånger i full träningsmundering. Men det bjuder jag på, fitness deluxe, helt enkelt.

Inga kommentarer: