onsdag 31 december 2008

Nyår

Det här nyåret känns tomt på något vis. Har inga nyårskänslor som jag kommer ihåg att jag haft de tidigare 24 åren. Eller de första kommer jag givetvis inte ihåg men ändå.

Det blir inte heller den traditionsenliga festen som jag varit på i så många år jag kan minnas utan mer av en minnestund med närmsta släkten ikväll. Vi åker iväg med familjen alldeles strax men jag vill ändå passa på att önska alla ett riktigt gott nytt år där alla era mål blir uppnådda (genom hårt arbete såklart!) och att 2009 blir året utan ursäkter oavsett genre. Både för mig och alla där ute i stugorna

Självklart försökte jag ändå klä upp mig någorlunda även om det bara är en familjetillställning.


Kostym inhandlad på MQ av märket Emilio, skjortan är måttsydd och beställt via http://www.tailorstore.se/ vilket är en sida jag varmt kan rekommendera för måttbeställda skjortor!
Skorna är modell billig från Din Sko vilket jag inte kan rekommendera, dessa kändes lite mer sportiga än de klassiska finskorna och eftersom jag kändem ig lite sportig idag fick de bli dem. Note to self: Köp inte skor på Din Sko utan lägg ut mer pengar för riktiga skor i framtiden.

Peace out for this year.

Inga kommentarer: