lördag 20 december 2008

Gym i Uppsala

Varit på stan nu och pratat med nån tjej i en spelbutik. Stog och snacka med henne i 40 min om varenda spel och tillbehör som fanns till Nintendot, tackade sedan för mig och gick hem. Nu när jag har all mighty know-how kan jag leta fram det jag vill ha på nätet.

Just det, var inne på Friskis och Svettis och kollade vad dom skulle ha för en månads träningskort. Dem meddelade mig att dom ville råna mig på 550kr för en månad. Eftersom SATS ligger precis intill så tänkte jag att jag kunde gå och kolla där också. På SATS meddelade dom att dom först ville våldta mig och sen råna mig, dvs 750kr. Ska nog ringa runt lite nu och se om jag kan hitta nåt billigare ändå då jag inte är så kinkig på high-tech grejer utan klarar mig med väldigt basic utrustning eftersom jag är rätt kreativ och tränar på ett ganska speciellt sätt.

Jag lagade lunch till familjen idag. Mamma är i chocktillstånd då jag kommer från en väldigt klassisk familj där mamma har lagat 90% av maten hemma och inte är van vid att jag lagar mat. Man skulle kunna tro att hon tror att jag köper all min mat på restaurang eller nåt vilket är långt ifrån sanningen. Ska nog laga en till rätt till middag och slå henne med häpnad ännu en gång.

Inga kommentarer: