fredag 26 december 2008

Mellandagsrea

Snubblade in på en gammal bekants blogg idag… eller bekant och bekant. Jag lånade en film av henne en gång i tiden för 10 år sen. Ghettoblaster, fan vad jag älskade den filmen. Nu när jag tänker efter så har jag inte ens lämnat tillbaka den än, tur att VHS filmer är out of date iallfall för den filmen är long lost.

Hursomhelst det jag tänkte på var att hon babblade om träning i sina blogginlägg och att jag faktiskt blev peppad själv. Inte för att jag har dåligt med pepp som det är, jag är redan så hardcore i mitt tränande och tänkande som det är men ändå. Det är kul att se folk som brinner för att må bra. Sen jag startade bloggen har en hel drös människor börjat uppmärksamma det jag skriver och velat ha hjälp. Oftast håller det i 2 dagar och sen är de tillbaka i träsket igen och det är svårt för mig att vara på 3 platser samtidigt med piskan i handen. Just därför är det skönt att läsa om folk som verkar genuint ”all go” helt på egen hand. Respekt för det!

Idag öppnar gymet och jag ska självklart dit efter att jag åkt ner på stan och krigat tillsammans med resten av alla mellandagsgamar. Nu kör vi!!

Inga kommentarer: