torsdag 25 december 2008

Ännu en dag

Mm.. ännu en dag utan optimal kosthållning but hey, it's christmas!

Frukost: Fiberberikad havregrynsgröt med lättfil + 1 kokt ägg
Lunch: Fullkornspennepasta med pesto samt köttfärsås och sallad
Mellanmål: Osötad müsli med lättfil + 1 skiva hembakat bröd
Middag: Vitt ris med köttfärsås + 1 skiva hembakat bröd + 1 morot

Det är så långt jag hunnit, under dagen har jag även gått och smånallat på lite mandlar, valnötter och russin. Kunde ha varit mycket värre i och för sig men jag är ändå inte helt nöjd med småätandet. Imorgon öppnar gymet igen, riktigt riktigt skönt! Börjar även bli frisk.

Funderar på att dra ut ikväll men jag vet inte riktigt hur pass det kommer förstöra min förkyldning bara. Kanske bara blir att jag kollar på senaste Batmanfilmen och käkar lite müsli och lättfil istället ikväll.

Inga kommentarer: