lördag 6 december 2008

Helgen

Lördag kväll och detta är vad jag hunnit med i mat och träningsväg under dagen.

Frukost: Fiberberikad havregrynsgröt med lättmjölk + 1/2 avokado
Mellanmål: 1 clementin
Lunch: Tikki masala kyckling med fullkornscouscous med sallad + 1/2 avokado
Mellanmål: Osötad müsli med lättyoghurth + 1 clementin
Middag: Tikki masala kyckling med fullkornscouscous med sallad + 1/2 lättcider

Cidern var nog inte nödvändig men jag kände att jag kunde lyxa till det lite såhär på lördagskvällen... haha.

Grej of the day: 60 min promenad

Ikväll är det ministry of sound på klubben här nedanför. Funderar starkt på att dra dit men ändå lite tveksam. En anledning är att jag råkade göra något dumt igår, nämligen spelade "lite" black jack på en internet sida. Om jag får för mig att spela igen så ber jag dig som läsare att ge mig en örfil eller pungspark. Inte så att förlusten förändrar något i livet men ändå en riktig retard grej som jag borde ha skippat. From now on så håller jag mig till idéer som möjligen fyller plånboken istället för dammsuger den.

Inga kommentarer: