fredag 5 december 2008

Food

Då har vi dagens matintag också.

Frukost: Fiberberikad havregrynsgröt + 1 stekt ägg
Mellanmål: 1 clementin
Lunch: Fullkornscouscous med köttfärsbiffar och kokta grönsaker
Mellanmål: 1 clementin + 1 banan
Mellanmål: lättyoughurt med osötad müsli + 1 stekt ägg
Middag: Tikki masala kyckling med fullkornscouscous

Den där kycklingen alltså, fantastico. Så god och stark så man ramlar av stolen.

Nu är det helg och man har tid att skriva lite mer, snart jul också. Åker hem till Uppsala om exakt 2 veckor och stannar där i ca 3 veckor som det ser ut nu. Har starka funderingar på att dra iväg på en sista minuten... eller jag hade rättare sagt till min bästa kompis på internet förstörde mina planer genom att säga att det inte är så varmt som jag vill att det ska vara på de platser jag ville åka till.
Hade jag haft råd just i dagsläget att åka till Sydafrika hade jag nog gjort det då jag har en bra kompis som bor där och boendebiten skulle vara fixad. Hursomhelst till något helt annat, ryggsmärtan har övergått till att bli mer av en svag känning i ryggen vilket gjort att jag kunnat köra på med träning för full. Mår helt kanon av det! Fuckin fantastic till och med.

Igår fick jag också min skatteåterbäring, kunde inte ha kommit mer lägligt då kassan började tryta rätt ordentligt. But that will all change when I leave for the country in the west... hopefully. Shakespeare skrev: Att vara eller inte vara, det är frågan.
Jag skriver: Bunkerliv i Norge och lägga undan en hel del pengar eller inte bunkerliv, det är frågan.

Inga kommentarer: