måndag 29 december 2008

Ledig dag

Idag är min lediga dag, eller träningsfria kanske är ett bättre ordval.

Ska dunka i mig frukost nu och sen dra iväg mot Sthlm där jag kommer spendera hela dagen. Till att börja med för att se om det finns några vettiga kläder kvar i butikerna och därefter ta en lunch med grabbarna grus följt av laserdome och fika.

Kan kasta upp bilder på formen, det var ändå en vecka sen sist. Jag vette fan om det syns några skillnader nu eller om det har gjort det de senaste veckorna. Jag tror iallfall som det är just nu att jag måste skärpa till kostintaget om jag ska bli ännu mer deffad än vad jag är nu och det har jag inga planer på att göra såhär mitt i vintern som jag skrivit innan. Till sommaren kanske jag går på en ultradeff men just nu mår jag bra av den vanliga typen av mat jag äter och den mängden jag äter. Och jag tror det är just det som är viktigast, att må bra! Resten flyter på automatiskt.

Inga kommentarer: