tisdag 30 december 2008

Evolution

Jag hörde igår att Linda Rosing tydligen tjänar 80 000kr i månaden på sin blogg. Helt sjukt bra betalt speciellt för någon som henne. Eftersom detta inte är någon trashtalker blogg så ska jag inte kommentera varken vad jag tycker o inte tycker om henne.

Men då slog det mig, Linda Rosing är ju i bloggvärlden absolut nada jämfört med fröken Blondinbella som måste tjäna helt enormt mycket pengar. Då slog det mig igen, det mest genialiska som någonsin slagit mig, eller kanske inte. Bella tjänar sina cash på att prata om mode och visa bilder på vad hon köpt. Rosing tjänar sina pengar på... jadu jag har ingen aning så jag struntar i Rosing o fokuserar på Bella. Mode is the shit alltså, i och med att jag fått modeandan i samband med cashandan och inte minst jagärsjukandan så ska jag härmed bli modebloggare. Eller rättare sagt jag ska visa mina nya vinterskor som jag köpt.




Tyckte dessa skor var jävligt sköna och lagom snygga för att vara vinterskor, känns mycket som en blanding av sneakers och timberland typen av skor vilket för mig är bra då jag inte orkar klunsa runt i skor som väger 200kg och känns som militären.

Men jag tror dock att man måste sätta in bilder på hela outfits också för att bli lika poppis som Bella så jag slänger med en bild med nya Diesel jeansen och Filippa K polotröjan samt mina skor. Allt köpt för ca halva priset på Åhlens i Sthlm. Skorna är dock inhandlade på Footlocker i Sthlm. Mycket nöje!

Sådärja, nu är det bara sitta och vänta på att miljonerna börjar rulla in. För alla er träning och matfreaks, misströsta ej. Jag har inte lagt ner den biten utan se det här som en breddning av det redan fantastiska sortimentet av inlägg.

Inga kommentarer: