tisdag 30 december 2008

Nakenbild

Jag ska berätta en historia för er. Denna historia utspelar sig idag för ca 30 min sedan.
Eftersom jag är sjuk och sitter hemma helt uttråkad i hopp om att min förkylning ska släppa så jag kan träna ordentligt imorgon så sitter jag en del på msn. På msn pratar jag med en gammal date sedan 5 år tillbaka, var lite av en halv internetblind-date som varade 1 träff. Hade det inte varit för avståndet hade det säkert blivit fel träffar då hon var en soft tjej.

Hursomhelst, idag i all min tristess så bad jag henne skicka en bild på henne. Jag ska vara helt ärlig, jag sa till och med att hon kunde skicka en nakenbild. Men jag förklara även att en bild i bh och trosor även fungerade bra som den gentleman jag är. Jag gick och åt... som det kommer ett inlägg på senare... och väl tillbaka ser jag att hon faktiskt skickat något till min mobil. Detta är vad jag fick.



Nu kanske jag är lite väl hård men jag skulle säga att det där är världshistoriens sämsta nakenbild. Jag tror inte ens jag överdriver när jag säger att det inte finns någon nakenbild som någonsin kan komma i närheten av hur dålig den där är. Kan vi inte allesammans ge vår käre modell Liza en stor varm applåd för hennes totalt värdelösa nakenbild?

Inga kommentarer: