onsdag 31 december 2008

Dålig morgon

Nej det är inte en dålig morgon för att jag är sjuk, för det är jag inte. Jag ska faktiskt iväg och träna alldeles strax såhär på nyårsaftonsdagskvisten Men det som är dåligt är att min utomordentligt genomtänka plan gått i stöpet litegrann.
Precis när jag listat ut hur man blir rich and famous på sin blogg genom att modeblogga precis som the queen of blogs Blondinbella gör så rör hon om i grytan och visar sin överlägsna slughet. Nämligen att delta i let's dance. Hur i helvete ska jag kunna kopiera det? Sist jag tittade på let's dance som var i ca 6 sekunder för 2 år sen eftersom jag tycker programmet är Crap så fanns det ingen skön halv laidback, halv ambitös invandrargrabb från Uppsala som var med.

Men det är lugnt, allt kommer bli bra när hon åkt ut efter första veckan och är tillbaka på att bara vara modebloggare. Då lirar vi på lika villkor igen.

Nu väntar gymet, får se vad det kan bli för kul idag!

Inga kommentarer: