lördag 20 december 2008

Mat mat och lite träning

Tänkte dela med mig av min kulinariska dag

Lunchen: Tikka Masala kyckling med fullkornscouscous och sallad




Domarpanelen som består av mina föräldrar kommenterar
Mamma: Oj, jättegott! Finns det mer?
Pappa: Det här riset smakar konstigt

Min farsa är old school och hade ingen aning om vad couscous var som hans kommentar möjligen kan avslöja.

Middag: Ugnstekt kyckling med fullkornspasta och stark tomatsås


Domarpanelen kommenterar:
Mamma: Oj, det här var riktigt starkt! Hur klarar du av att äta såhär starkt?
Pappa: Aaaaaaaaaaaaaaaaaahh herregud ge mig vatten!!

Måste erkänna att den blev "något" starkare än vad jag hade väntat mig.

Grej of the day: 45 min motioncykel

Jag blev duktigt svettig av det här och det kändes skönt som fan. Jag lyckades hitta ett bra erbjudande också av en ren slump på http://www.kraftkallan.com/ . Dom hade nåt julerbjudande där man kan träna under en månad utan att binda upp sig för endast 295kr. Ett riktigt klipp jämfört med dom andra ställena. Ibland kan man ha flyt också tydligen.

Inga kommentarer: