tisdag 23 december 2008

fika+träning+form

Då ska vi se... matbiten idag då

Frukost: Fiberberikad havregrynsgröt med lättmjölk + ½ rågfiberfralla
Mellanmål: Risifrutti lättsockrad + 1 müslibröd + 1 banan
Lunch: Fullkornspennepasta med parmaskinka + 1 rågfiberfralla
Mellanmål: Osötad müsli med lättfil + ½ rågfiberfralla
Fika: 4 pepparkakor + 2 dl lättglögg + 4 noblesse flarn
Middag: Stekt kycklingfilé med tomatsås och fullkornspennepasta


För dig som är observant syns en ovanlig sak på mitt matschema nämligen fikan. Det som hände var helt enkelt att jag efter att jag beslutat mig för att inte träna satt och tittade på TV när hela familjen myste och jag joinade in helt enkelt. Blev inget jättefrossande direkt men ändå lite godsaker. Runt 12 minuter efter att jag fått i mig glöggen och resten av det goda så beslöt jag mig för att dra och träna ändå! Sagt och gjort så åkte jag iväg till gymet och körde följande

Grej of the day:

Styrketräning
9 benövningar med 3 set vardera

Såhär efteråt känns det skönt även fast jag är krasslig i halsen, jag kom helt enkelt på att jag skulle prova att övervinna min sjukdom. Hur resultatet blir visar nog sig imorgon när jag vaknar. Antingen är jag helt trasig eller så mår jag ungefär som jag gör nu...

Jag kom på att jag inte visat några formbilder i fredags så jag skickar upp det lite försenat idag istället.


Att jag ser ut som en albino beror på ljuset, jag har inte förlorat alla mina pigment och gott loss Michael Jackson style. Just for the record.

Inga kommentarer: